به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از اعتماد، هر چند از آن سرگذشت ۲ سال می گذرد و گزارش هایی که ارایه شد، همکاری هواپیمایی را مقصر دانست ولی هنوز حرف وحدیث درباره این پرواز و علت سقوطش مطرح است.

بهرام کف نفس پلیس مصالحه طلب مردم شیراز و سخنگوی محفل اصل ۹۰ از جمله نمایندگانی بود که چند و زیرا که این ائتلاف را قفا می کرد. او تو سالروز این خدشه داخل حساب کاربری خویشتن تو توییتر از گزارش کمیسیون اصل ۹۰ خبر انصاف و نوشت: ۲ سال پیش تو چنین روزهایی هواپیمای تهران-یاسوج سقوط کرد و باز بی آرامی موسسه هواپیمایی ناحیه و رییس کمیته وارسی تصادم که از سوی سازمان هواپیمایی منصوب شده بود، تقلا داشتند با مقصر جلوه اعطا کردن خلبان پرونده را ببندند. ما در حلقه اصل ۹۰، با کمک کارشناسان با بیش از یک سال تلاش اثبات کردیم که هواپیمایی آسمان و راه اندازی هواپیمایی درون حال پنهان کردن واقعیت بودند. مولود ای که به رای و نظر دادگاه بدوی پرونده بسیار نزدیک است. گزارش را برای قرائت داخل حیاط مجلس به هیات رییسه و یک نسخه از آن را بوسیله پیل قضاییه واگذاری دادیم، امید آنکه شاهد محاکمه مقصران باشیم.» فایده به سقوط هواپیمای اوکراینی

البته این توییت های پرهیز عزب اظهارنظر او درباره تصعید تهران - یاسوج نبود. او پس از ساقط شدن هواپیمای اوکراینی توسط خطای انسانی پدافند سپاه پاسداران و اظهارات مسوولان سازمان هواپیمایی قلمرو درباره تحویل ندادن قوطی سیاه گفت: در نزول هواپیمای انبازی آسمان تهران-یاسوج، درخواست ما بازخوانی صندوق سیاه در کشور بود و آقایان پافشاری داشتند که جعبه سیاه باید توسط سازنده فرانسوی باز شود. تناقض گویی در تحویل دادن یا ندادن جعبه سیاه به شریک سازنده، مگر ابهام سازی چه سودی دارد؟»

او تصنیف حیات: عملکرد غیرحرفه ای و شتابزده علی عابدزاده که روز سرگذشت گفت جعبه سیاه را به سرزمین سازنده تحویل نمی دهیم و پس ازآن از انتقادات کارشناسی دست افزار خود را پس گرفت باعث ایجاد جنجالی بزرگ شد. اگر وزیر محترم بوسیله توصیه های دلسوزانه برای دگرگونی مدیر اداره توجه می کرد، شاهد این اقدام غیرحرفه ای نبودیم.» نگرانی از آینده

پارسایی چندی پیش همچنین درباره وقوع های هوایی تو کشور نوشت: یک ماه از زخم هواپیمای اوکراینی نگذشته و امروز چهارمین حادثه هواپیمایی کشور پس از آن فاجعه صورت داد. تعاملات پشت پرده رییس جماعت عمران کمیسیون و وزیر راه، جلوگیری کننده تحقیق بوسیله سوال ما درباره سازمان هواپیمایی شده. چند بار دیگر باید انسان سوگوار شوند تا مدیریت ناتوان این راه اندازی تغییر کند؟!»

پرهیز همچنین نوشت: واج شتابزده و غیرحرفه ای رییس موسسه هواپیمایی و مسوول منصوب او تو کمیته تجسس سانحه تازگی ندارد. آنها برخلاف قوانین ایکائو، پیش از بازخوانی جعبه سیاه، نقص متخصص را موجب حادثه اعلام کرده و باعث سخت گیری ابهامات و زیرسوال عدول کردن م از پیش کمیته تجسس سوانح می شوند.»

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها